
En el marc de l'exposició "Les cares de l'aigua a Mataró", la Companyia d'Aigües de Mataró ofereix un espai de diàleg obert a la ciutadania per plantejar propostes i resoldre dubtes.
Aigües de Mataró és una empresa pública amb vocació de servei. La seva estratègia corporativa està centrada en les persones, la ciutat, la innovació i la sostenibilitat i, entre els seus valors, destaca el compromís en satisfer les necessitats i expectatives de la ciutadania així com el diàleg i la comunicació. És per això que, en el marc de l’exposició Les cares de l’aigua a Mataró, el Museu de Mataró i Aigües de Mataró han organitzat un col·loqui participatiu.
En aquest col·loqui, els responsables dels departaments d’Operacions, Aigua, Clavegueram, Energia (TubVerd), Laboratori, Telelectura i Atenció a la Clientela explicaran als ciutadans la feina que fan a Aigües de Mataró i destacaran els principals projectes previstos. També escoltaran als ciutadans i ciutadanes que vulguin resoldre els seus dubtes, plantejar qüestions que els preocupin o fer propostes de cara a futur. Es parlarà de temes molt diversos, des de les obres previstes enguany a la ciutat com de projectes estratègics com els estudis de recàrrega de l’aqüífer, les bonificacions que pot tenir una factura o la telelectura que permet fer un control dels consums i prevenir les fuites.
Aquest col·loqui forma part del conjunt d’activitats complementàries programades amb motiu de l’exposició Les cares de l’aigua a Mataró, amb l’objectiu de divulgar el valor de l’aigua com a recurs bàsic, posant èmfasi en les seves característiques i vulnerabilitats i oferint als ciutadans estratègies i recursos per fer-ne un ús més sostenible, desenvolupar l’esperit crític i la reflexió sobre els hàbits de consum d’aigua.